Meer financiële armslag

Uw wens is om met uw pension, b&b of hotel in uw levensonderhoud te kunnen voorzien of u heeft de wens om in ieder geval meer financiele armslag te genereren.

Het lijkt zo simpel, voor meer winst moet uw omzet groeien en de enige manier waarop dit kan is door uw ´bezettingsgraad´ te verhogen en wellicht ook uw prijzen te verhogen.

Maar u vraagt zich af hoe u dit voor elkaar krijgt en welke keuzes u hiervoor zal moeten maken.

De route naar meer nettowinst

In mijn programma Boost je Omzet gaan we samen onderzoeken wat de sterke en zwakkere punten zijn van uw toeristisch gastenverblijf en waar uw kansen liggen voor een hogere omzet, dit in de context van uw externe omgeving of te wel de ´toeristische marktsituatie´ waarmee u te maken heeft.

 

Dit zullen we doen aan de hand van een zogenaamde SWOT analyse die ik speciaal voor de toeristisch ondernemer verder ontwikkeld heb. SWOT staat voor Strength, Weakness, Opportunities, Threats (Sterktes, Zwaktes ,Kansen en Bedreigingen) – overigens is de bijbehorende vragenlijst hiervoor vrij te downloaden vanaf deze website.

 

De SWOT analyse geeft u, mits goed toegepast, het inzicht waar eventuele knelpunten liggen, maar ook waar uw mogelijkheden liggen.

Bepalen van de belangrijkste onderwerpen om aan te gaan werken

Vanuit de SWOT analyse gaan we bepalen wat de belangrijkste actiepunten zijn om uw omzet te kunnen gaan verhogen en het rendement van uw gastenverblijf te verbeteren.

Hierbij gaan we ook onderzoeken wat bij u past en wat u zou willen betekenen voor de gasten die u ontvangt.

Dit onderdeel geeft u het overzicht in wat u kan doen om de situatie te veranderen!

Bereik uw potentiële gasten en maak van de gasten die u al heeft uw ambassadeur. Kortom uw marketing!

Vindbaarheid op Google is natuurlijk van enorm belang om potentiële gasten te trekken. Op internet is ontzettend veel informatie te vinden, hoe u uw internetvindbaarheid kunt verhogen.

Maar wellicht is dit teveel acabadabra en is ´SEO en hoger op de ranking komen´ niet direct uw interesse; daarom neem ik u graag mee in een paar simpel toepasbare principes om uw vindbaarheid op Google te verhogen en zullen we het hebben over iets wat nog veel belangrijker is: Uw marketing zonder Google!

Wat krijgt u hiervoor

Inzicht in waar eventuele problemen liggen en wat anders zou kunnen

Duidelijkheid en overzicht hoe u uw toeristisch gastenverblijf kunt ontwikkelen

Uw start voor een Hogere omzet en meer Marge!

Programma Boost je omzet

Contact via Zoom, (telefoon), vragenlijst en mail

Onderdelen:

  • SWOT analyse voor toeristisch gastenverblijven 
  • Bepalen van de belangrijkste onderwerpen voor verandering
  • Focus aanbrengen in de verdere ontwikkeling van uw gastenverblijf volgens het waarde-strategiemodel 
  • Marketing

Uw opbrengst:

Inzicht in waar eventuele problemen liggen en wat anders zou kunnen

Duidelijkheid en overzicht hoe u uw toeristisch gastenverblijf kunt ontwikkelen

Hogere omzet en meer marge

 

Aarzel niet en neem vandaag nog (vrijblijvend) contact op.

Mocht u na ons kennismakingsgesprek besluiten om van mijn diensten gebruik te willen maken, ontvangt u een offerte op maat!

In een Zoom-gesprek vertel ik u vanzelfsprekend meer over de werkwijze en inhoud van dit programma en hoor ik graag waar u tegen aan loopt. Natuurlijk is dit eerste gesprek vrijblijvend en gratis!